.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.
بایگانی

۱۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی

  روز دوشنبه  مورخه 95/01/30  اولین جلسه هماهنگی هیات بازرسی انتخابات شهرستان شبستر با حضور سربازرسان به ریاست آقای بهنام فر در محل دفتر بخشداری مرکزی برگزار گردید .



بخشداری مرکزی شبستر

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی 

روز یکشنبه  مورخه 95/01/29 جناب آقای مجید بهنام فر بخشدار محترم مرکزی شبستر به همراه شورای اسلامی و دهیاری در روستای دیزج خلیل حضور پیدا کرده و  از روند اجرای طرحهای عمرانی اجراء شده درسال 95 بازدید کردند .

بخشداری مرکزی شبستر

********************

قالَ الإمام الجواد - علیه السلام - : خَفْضُ الْجَناحِ زینَةُ الْعِلْمِ، وَ حُسْنُ الاْدَبِ زینَةُ الْعَقْلِ، وَ بَسْطُ الْوَجْهِ زینَةُ الْحِلْمِ.
«کشف الغمّة، ج 2، ص 347»
امام جواد - علیه السلام - فرمود: تواضع و فروتنی زینت بخش علم و دانش است، أدب داشتن و اخلاق نیک زینت بخش عقل می باشد، خوش روئی با افراد زینت بخش حلم و بردباری است.


بخشداری مرکزی شبستر

بخشداری مرکزی شبستر

پیام حضرت امام خمینی و اعلام روز ارتش

عنوان: وظایف متقابل ملت و ارتش
تاریخ: ۱۳۵۸/۰۱/۲۶
محل: قم
موضوع: وظایف متقابل ملت و ارتش
مناسبت:  
ملت ایران
 

بسم اللّه‌ الرحمن الرحیم

۲۶ فروردین ۵۸ / ۱۷ جمادی‌الاولی ۹۹

ملت شریف و مبارز ایران ـ وفقهم اللّه‌ تعالی

با اهدای سلام و سپاس از مجاهدات خستگی ناپذیر شما ملت شجاع که اهداف مقدس اسلام را تا آستانۀ پیروزی رساندید و دست خیانتگران داخلی و خارجی را با خواست خدای بزرگ قطع کردید، لازم است به تذکرات زیر توجه نمایید:

۱ـ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین روز ارتش اعلام می‌شود. ارتش محترم در این روز در شهرستان‌های بزرگ با سازوبرگ به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ مرزهای کشور اعلام نمایند.

۲ـ ملت ایران موظفند از ارتش اسلامی استقبال کنند و احترام برادرانه از آنان نمایند. اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است و ارتش اسلامی است، و ملت شریف لازم است آن را به این سِمت رسماًبشناسند و پشتیبانی خود را از آن اعلام نمایند. اکنون مخالفت با ارتش اسلامی که حافظ استقلال و نگهبان مرزهای آن است جایز نیست. ما و شما و ارتش، برادرانه باید برای حفظ و امنیت کشورمان کوشش کنیم و به شرارت اشرار و اختلال مفسدین خاتمه دهیم.

۳ـ افراد ارتش موظفند در داخل ارتش حفظ نظم و سلسله مراتب و ضوابط را بکنند. توجه ننمودن به این مسائل موجب ضعف ارتش اسلامی می‌شود و نظام را از هم می‌پاشد. سربازان و درجه‌داران و افسران موظفند سلسله مراتب را حفظ و مراعات کنند؛ چنانچه رؤسای فوق موظفند با ارتش به طور محبت و برادری رفتار نمایندو از دیکتاتوری که در رژیم طاغوت بود اجتناب نمایند. ارتش اسلامی باید با حفظ سلسله مراتب و نظام صحیح اسلامی و اطاعت کامل زیردست از مافوق و رعایت کامل مافوق از زیردست، اداره شود. تخلف از این امر ضد انقلاب است و مورد مؤاخذه خواهد بود.

۴ـ افراد خارج از ارتش حق ندارند در امر ارتش دخالت کنند و ارتشی را در داخل ارتش یا خارج بدون مجوز دستگیر کنند. اگر شکایتی دارند یا اطلاع از مجرمیت کسی دارند، روی موازین شرعی و قانونی رسیدگی خواهد شد. دخالت بی‌جا در داخل ارتش موجب ضعف آنان می‌شود و مخالف انقلاب اسلامی است.

۵ـ این قشر از ارتش که در خدمت اسلام و ملت هستند و وفاداری خود را از جمهوری اسلامی اعلام نمودند، اگر خدای نخواسته در رژیم طاغوتی خلاف و گناه صغیره کرده‌اند، با برگشت به سوی خدای تعالی و جمهوری اسلامی مورد عفو خداوند رحمان و عفو ملت شریفند، و اینجانب نیز آنان را عفو کردم. امید است آنان با دلگرمی و اعتماد به خدا و ملت شریف به خدمت خود صادقانه ادامه دهند و با قدرت در پادگانهای خود مستقر شوند. از خداوند تعالی عظمت اسلام و مسلمین و هدایت جوانان فریب خورده‌ای را که می‌خواهند در صفوف مسلمانها تفرقه بیندازند خواستارم، و هوشیاری ملت را در مقابل توطئه‌های غیر اسلامی امیدوار. والسلام علیکم و رحمة‌اللّه‌.

روح‌الله الموسوی الخمینی


http://farsi.khamenei.ir

بخشداری مرکزی شبستر

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی 

روز سه شنبه مورخه 95/01/24 جناب آقای مجید بهنام فر بخشدار محترم مرکزی شبستر با حضور جناب آقای مهندس مرندی مدیر کل محترم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از طرحهای عمرانی اجراء شده درسال 94 در روستاهای شنگل آباد، کوشک و علی بیگلو بازدید کردند .

بخشداری مرکزی شبستر

پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت حضور پرشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان 


بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خداوند دانا و توانا را سپاس که در آزمون بزرگی دیگر، ملت آگاه و مصمّم ایران را به پیروزی رسانید؛ آنان توانستند برای سی و ششمین بار از آغاز انقلاب اسلامی، در انتخاباتی سراسری، با عزم راسخ و شور و نشاط به‌یادماندنی، حضور یابند و سرنوشت کشور را در مقطع کنونی، رقم زنند؛ نمایندگان خود را برای تشکیل دو مجلس پر قدرت و پر اهمیت برگزینند و بار دیگر مردمسالاری دینی را در چهره‌ی درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان دهند.
ایران اسلامی به ملت خود می‌بالد و به استحکام مقرّراتی که این فرصتهای مغتنم را برای قد برافراشتن و تجدید قوای ملی فراهم آورده است، سر می‌افرازد.
اینجانب وظیفه‌ی خود می‌دانم که از این لبیک عمومی به فراخوان نظام اسلامی سپاسگزاری کنم و پاداش و هدایت الهی برای مردمی که این جمعه‌ی پر کار و پر شکوه را آفریدند مسألت نمایم.
به مسئولان کشور چه انتخاب‌شوندگان برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و چه دارندگان مناصب اجرایی در قوای دیگر و چه دیگر مسئولان در سازمانها و نهادها، یادآور میشوم که سپاسگزاری شایسته را در خدمت صادقانه به مردم و کشور و نظام اسلامی محقق سازند؛ ساده‌زیستی، پاکدستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ترجیح منافع ملی بر خواسته‌های شخصی و جناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه، واکنش انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان، منش جهادی در اندیشه و عمل، و در یک جمله: کار برای خدا و در راه خدمت به خلق خدا را، برنامه دائمی خویش در دوران این مسئولیت بدانند و به هیچ قیمت از آن تخطی نکنند.
روزگار بسیار حساس کنونی، حساسیت و هوشیاری و عزم راسخ همگان بویژه شما مسئولان را می‌طلبد. پیشرفت کشور هدف اساسی است. پیشرفت صوری و منهای استقلال و عزّت ملی، پذیرفته نیست. پیشرفت، بمعنی حل شدن در هاضمه‌ی استکبار جهانی نیست. و حفظ عزّت و هویت ملی جز با پیشرفت همه‌جانبه و درونزا دست‌یافتنی نیست. مجلس آینده درباره‌ی این سرفصلهای مهم، وظائف سنگینی برعهده خواهد داشت و امید است که نصاب پاسخگوئی در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند.
لازم میدانم از دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات با شکوه؛ مسئولان اجرائی و نظارتی؛ تأمین‌کنندگان امنیت؛ سازمان رسانه‌‌ی ملی و دیگر دستگاهها و اشخاص مؤثر صمیمانه سپاسگزاری کنم.
توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت میکنم.
 سیّدعلی خامنه‌ای

۹اسفندماه ۱۳۹۴
"پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور" 

بخشداری مرکزی شبستر


از کسى‌ که‌ بر او خشم‌ گرفته‌اى‌ ، صفا و صمیمیت‌ مخواه‌ و از کسى‌ که‌ به‌ وى‌ خیانت‌ کرده‌اى‌ ، وفا مطلب‌ ، و از کسى‌ که‌ به‌ او بدبین‌ شده‌اى‌ ، انتظار خیرخواهى‌ نداشته‌ باش‌ ، که‌ دل‌ دیگران‌ براى‌ تو همچون‌ دل‌ تو براى‌ آنهاست‌.
(مسند الامام‌ الهادى‌ ، ص‌ ۳۰۵)

شهادت جانسوز امام علی نقی(ع) تسلیت باد



بخشداری مرکزی شبستر

دعای انسان پشت سر برادر دینی اش ، نزدیکترین و سریعترین دعا به اجابت است . کافی ، ج 2 ، ص (507)

ولادت با سعادت امام محمد باقر علیه السلام شکافنده ی دانش نبوی و وارث علم علوی، خجسته باد. 

بخشداری مرکزی شبستر

تصاویری از روستای علی بیگلو

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید:

بخشداری مرکزی شبستر

تصاویر منتخب از دیزج خلیل

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید:

بخشداری مرکزی شبستر



بخشداری مرکزی شبستر




بخشداری مرکزی شبستر



بخشداری مرکزی شبستر

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی 

روز دوشنبه مورخه 94/01/09  جناب آقای کاشانی فرماندار محترم شهرستان شبستر ، جناب آقای مجید بهنام فر بخشدار محترم بخش مرکزی شبستر با خانواده های معزز و محترم شهداء ( گوزلی ، پیران ، اسماعیل پور و مقدسی ) دیدار کردند.

بخشداری مرکزی شبستر

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی 

روز دوشنبه مورخه 94/01/09 جناب آقای کاشانی فرماندار محترم شهرستان شبستر ،جناب آقای مجید بهنام فر بخشدار محترم بخش مرکزی شبستر از پلیس راه تبریز - مرند بازدید نموده و از زحمات و خدمات پرسنل محترم آنان تقدیر و تشکر کردند.



بخشداری مرکزی شبستر

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی 

روز دوشنبه مورخه 94/01/09 جناب آقای کاشانی فرماندار محترم شهرستان شبستر ، جناب آقای مجید بهنام فر بخشدار محترم بخش مرکزی شبستر با امام جمعه محترم شهر صوفیان و کارکنان محترم بخشداری صوفیان دیدار کردند.

بخشداری مرکزی شبستر

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی 

 روز دوشنبه   مورخه 95/01/02  جناب آقای بهنام فر بخشدار محترم  مرکزی شبستر به همراه جناب آقای کاشانی فرماندار محترم شهرستان شبستر ، امام جمعه محترم شبستر ، جانشین محترم فرماندهی انتظامی ، رئیس محترم جمعیت هلال احمر و معاون محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان شبستر از کلانتریهای شبستر ، صوفیان ، خامنه ، شرفخانه و تسوج و پایگاههای امداد و نجات جاده ای و پایگاههای اورژانس واقع درسطح شهرستان شبستر بازدید و اززحمات و خدمات شبانه روزی پرسنل زحمتکش  آنان درطول ایام  نوروزی تقدیر و تشکر نمودند.

بخشداری مرکزی شبستر

«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سال 1395 هجری شمسی را به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام‌گذاری کردند.

بخشداری مرکزی شبستر