.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.
بایگانی

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است



شهادت امام صادق (ع)، مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت، کوه حلم و بردباری، تجسم اخلاص و صبر و دریای عمیق علوم لدنی بر پیروان آن حضرت تسلیت باد

بخشداری مرکزی شبستر

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان به شرف افتخار آزادگی نائل شدند . صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود. این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک عرض می نماییم.
بخشداری مرکزی شبستر

امروز  23 مرداد ، بخشدار محترم بخش مرکزی در دیدار از روستاهای بخش جهت هماهنگی و رفع مشکلات موجود در روستای علیشاه حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات موجود را بررسی نمودند.

در این بازدید بخشدار محترم به همراه دهیار و شوراهای اسلامی روستا از طرح ها و پروژه های اجرا شده و در دست اجرا بازدید به عمل آوردند و برای حل مشکلات موجود مواردی بیان نمودند.
بخشداری مرکزی شبستر

بخشدار محترم بخش مرکزی در دیدار از روستاهای بخش جهت هماهنگی و رفع مشکلات موجود در روستای دیزج خلیل حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات موجود را بررسی نمودند.

در این بازدید بخشدار محترم به همراه دهیار و شوراهای اسلامی روستا از طرح ها و پروژه های اجرا شده و در دست اجرا بازدید به عمل آوردند.
در ادامه طی نشستی در اتاق جلسه ساختمان دهیاری دیزج خلیل، بخشدار محترم  راه حل هایی سازنده و مفید به شوراها و دهیار جهت پیشرفت هرچه بهتر پروژه ها و موانع موجود بیان فرمودند.

 





بخشداری مرکزی شبستر





 نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست.

 روز خبرنگار مبارک.

بخشداری مرکزی شبستر

امروز با حضور بخشدار محترم و کلیه دهیاران بخش مرکزی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه آقای بخشدار به بررسی مشکلات و مسائل موجود پرداخته و راه حل هایی برای این موارد پیشنهاد فرمودند. در ادامه نیز نحوه تعامل سازنده و هرچه بهتر بین شرکت تعاونی و دهیاران مورد بررسی قرار گرفته شد.









بخشداری مرکزی شبستر

مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان شبستر به میزبانی شهر خامنه و با حضور 9 تیم از اول ماه رمضان برگزار گردید .

در این مسابقات تیم والیبال دهیاری درویش بقال در گروه 2 مرحله مقدماتی با تیم های سیس - صوفیان - چنار خامنه و پیشکسوتان خامنه همگروه شده بود که تیم های پیشکسوتان خامنه و تیم سیس و تیم صوفیان را سه بر صفر و تیم چنار خامنه را سه بر یک شکست داده و با اقتدار کامل با 15 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی گردید. در این مرحله نیز با برد سه بر صفر تیم پوریا فیلم شبستر به فینال مسابقات راه یافت و در نهایت با نتیجه سه بر یک تیم هیئت والیبال خامنه را پشت سر گذاشته و به عنوان قهرمانی مسابقات نائل امدند.

بخشداری مرکزی شبستر نیز به تک تک اعضای تیم و سرمربی و همراهان تیم والیبال دهیاری درویش بقال تبریک گفته و آرزوی توفیق و بهروزی را در تمام مسابقات دارد.







تصاویر از سایت شبستر نیوز 

بخشداری مرکزی شبستر

نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم شریف و متدین و مسئولان تلاشگر و زحمتکش شهرستان شبستر به امامت امام جمعه محبوب حاج آقا محمدزاده برگزار گردید.





بخشداری مرکزی شبستر


پیشاپیش حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به تمام مسلمانان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماییم .



بخشداری مرکزی شبستر

بدینوسیله از مردم غیور ، مومن ، ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان شبستر و تمامی مسئولان امر که با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشتی کوبنده بر دهان اسرائیل و استکبار جهانی زدند ، تشکر و قدردانی می نماییم.

بخشداری مرکزی شبستر

امروز سوم مرداد ماه سال 93 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مناسبت روز جهانی قدس ، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شبستر با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی و با مشتهای گره کرده فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده و خواهان آزادی مردم مظلوم فلسطین شدند.

در این راهپیمایی امام جمعه و روحانیت محترم ، فرماندار محترم ، بخشدار محترم ، فرماندهان محترم نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولان محترم ادارات و ارگانهای مختلف و مردم غیور و ولایی شهرستان شبستر شرکت نمودند.

در ادامه راهپیمایی و بعد از قرائت قطعنامه ، نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه با حضور تمامی اقشار مردم در مسجد جامع شبستر برگزار گردید.








بخشداری مرکزی شبستر

راهپیمایی روز قدس

زمان : روز جمعه مورخه 93/5/3 

شروع راهپیمایی : 11 صبح از میدان نماز شبستر


بخشداری مرکزی شبستر

اولین جلسه شورای بخش در خصوص بررسی  مسائل و مشکلات آب شرب روستاها با حضور بخشدار محترم ، اعضای محترم شورای اسلامی بخش مرکزی و مدیر محترم امور آب و فاضلاب در محل بخشداری مرکزی شبستر برگزار گردید.

بخشداری مرکزی شبستر