.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.
بایگانی

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است



هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

بخشداری مرکزی شبستر

بخشدار محترم بخش مرکزی در دیدار از روستاهای بخش جهت هماهنگی و رفع مشکلات موجود در روستاهای زنگی و زیناب حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات موجود را بررسی نمودند.

در این بازدید بخشدار محترم به همراه دهیار و شوراهای اسلامی روستا از طرح ها و پروژه های اجرا شده و در دست اجرا بازدید به عمل آوردند و برای حل مشکلات موجود مواردی را بیان فرمودند.





بخشداری مرکزی شبستر
جناب آقای حمیدرضا سلمانیان
بدینوسیله انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت معاون فرماندار شهرستان شبستر تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون و سربلندی در تمامی مراحل زندگی را برایتان خواستاریم.

از طرف کارکنان بخشداری و دهیاری های بخش مرکزی شبستر




بخشداری مرکزی شبستر

ساعتی پس از عمل جراحی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب حاضر شد و از ایشان عیادت کرد. آقای روحانی در این دیدار، بهبودی و سلامتی کامل رهبر انقلاب را از خداوند متعال مسألت کرد.

تمامی پرسنل بخشداری مرکزی شبستر نیز از خداوند متعال آرزوی سلامتی کامل و طول عمر پر برکت برای مقام معظم رهبری را دارد.

نقل از سایت   Khamenei.ir

بخشداری مرکزی شبستر
مسابقه فینال فوتسال بین ادارات بین تیم های اداره گاز شبستر و تسوج برگزار گردید که در نهایت با برتری تیم اداره گاز تسوج به پایان رسید.
در این مراسم هدایای تیم های برتر توسط بخشدار بخش مرکزی جناب آقای بهنام فر اهدا گردید.










بخشداری مرکزی شبستر


سلام بر تو اى امام هشتم، اى فرزند پیامبر و على، اى پاره تن فاطمه اى جگر گوشه حضرت موسى بن جعفر، و اى امامى که هر لحظه دل هاى ما به شوق دیدار حرم مطهّرت مى تپد، سلام بر تو اى على بن موسى الرضا، و سلام بر پدارن بزرگوارت و فرزندان پاک و معصومت.
فرارسیدن یازدهم ذى القعده سالروز ولادت هشتمین امام معصوم، خورشید فروزان خراسان، مایه برکت و افتخار کشور ایران، محبوب دلهاى شیعیان، حضرت ابى الحسن على بن موسى الرضا علیه السلام را به همه مسلمانان جهان بالأخصّ شیعیان تبریک مى گوییم.




بخشداری مرکزی شبستر
امروز بخشدار محترم بخش مرکزی به همراهی کارکنان بخشداری در مراسم پیاده روی همگانی که به همت شورای اسلامی و دهیاری روستای شانجان و شرکت فرمند(برادران منسوبی) برگزار شده بود شرکت نمودند، مسیر این پیاده روی همگانی از روستای سرسبز شانجان تا کوهپایه میشو (چشمه چهار دهنه ) بود. در ابتدای مراسم بخشدار بخش مرکزی جناب آقای بهنام فر در ارتباط با اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی سخنانی را بیان فرمودند ، در ادامه آقای دهقان از شاعران توانمند منطقه در ارتباط با این مراسم اشعار خود را قرائت نموده و در انتها نیز به افراد شرکت کننده در مراسم به قید قرعه جوایز ارزنده ای از جمله لوازم خانگی و لوازم ورزشی و 4 دستگاه دوچرخه که توسط شرکت فرمند تهیه شده بود اهدا گردید. 









بخشداری مرکزی شبستر

دیدار با امام جمعه محترم و فرماندار محترم

غبار روبی مزار شهدا

 افتتاح دستگاه آب شیرین کن در شندآباد

 افتتاح نمایشگاه هفته دولت

 نماز دشمن شکن جمعه

افتتاح دستگاه پمپاژ آب شهر سیس

بخشداری مرکزی شبستر

بخشداری مرکزی شبستر