.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.

.: بخشداری مرکزی شبستر :.
بایگانی

استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بعنوان عید خجسته ملی و انقلابی به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و از آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان در سال جدید برای اجرایی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه اقتصاد و فرهنگ خبر داد.

متن پیام دکتر اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

یوم‌الله ۱۲ فروردین یادآور خلق حماسه سیاسی بزرگی به دست ملت قهرمان، متدین و ولایت‌ مدار ایران برای استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

روزی که به عنوان یکی از بزرگترین و ماندگارترین اعیاد خجسته ملی و انقلابی ملت در تاریخ پرافتخار ایران ثبت گردید؛ طلیعه‌ای که سرآغاز و منشأ حرکتی نوین در جهت تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) در جهان شد و بلوغ فکری و سیاسی ملت سرافراز ایران را به منصه ظهور رساند.

مردم آگاه و هوشیار ایران با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور، که بر اصول و مبانی تعالیم مکتب‌ رهایی‌بخش اسلام و مردم‌سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت‌های بالنده و مطمئن برای اداره جوامع بشری را به جهانیان ارائه کرد.

ملت همیشه در صحنه میهن اسلامی با شرکت در همه‌پرسی و با مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب، قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند و با عزم و اراده استوار خود در مقابل تمامی توطئه‌های زورگویان جهان تا به امروز ایستاده‌ و به رغم دشمنی‌های استکبارگران روز به روز به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دست یافته‌اند و اکنون نیز همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و همدل با برنامه‌های دولتمردان نظام جمهوری اسلامی قله‌های توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور را سرافرازانه فتح خواهند نمود.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به همه ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی و با اتکال به درگاه ایزد منان و با تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان را جهت تحقق شعار سال ۱۳۹۳ در عرصه‌ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام نموده و همیاری، همکاری و همفکری آحاد مختلف مردم استان را در این امر بسیار مهم خواستارم.

اسماعیل جبارزاده

استاندار آذربایجان شرقی

بخشداری مرکزی شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی